Американскиот синџир за брза храна „Мекдоналдс“ соопшти дека со помош на „Гугл“ ќе воведува чет-бот со вештачка интелигенција наречен „Ask Pickles“ кој ќе им помогне на големиот број вработени во рестораните на „Мекдоналдс“ да добијат брзи одговори на прашања, како што е на пример, како да се исчисти машината за сладолед.
Додека „Мекдоналдс“ веќе користи вештачка интелигенција за нарачка, новиот чет-бот ќе обезбеди упатства на вработените за прашања на работниците – почнувајќи од чистење на опремата до одржување.
Наречен „Ask Pickles“, ботот ќе биде обучен за сè, од прирачници до податоци генерирани од опремата во рестораните. Тоа ќе им даде на работниците насоки на самото место, потенцијално ќе ја зголеми продуктивноста во индустрија каде што секоја секунда е важна.
Тестот е една од иницијативите што „Мекдоналдс“ ги имплементира бидејќи ги пласира податоците на „Гугл клауд“ и генеративните алатки за вештачка интелигенција во рестораните ширум светот.
Најголемиот ланец на ресторани во светот вели дека овој потег колективно ќе резултира со „придобивки за клиентите, како што е потопла, посвежа храна“ околу неговиот глобален ресторански систем.
Фокусирани сме на тоа да ја направиме вештачката интелигенција покорисна за сите, со потенцијал да отклучиме многу нови можности за иновации“, вели извршниот директор на „Гугл“, Сундар Пичаи.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Comments are closed for this post.